.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم. نحوه دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی مستاجران+ لینک ثبت نام
در این مطلب درباره نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن توضیحاتی ارائه دادیم.(ادامه)
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است. وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد. تغییر سکاندار اجرایی ؛ استراتژی ضروری برای پیشرفت مازندران
شمال نیوز: سرانجام اولین استاندار دولت سیزدهم در مازندران پس از ۲۸ماه فعالیت در این خطه سکان مدیریت اجرایی این استان را به بیست وپنجمین والی دیار علویان در بعد از پیروزی انقلاب سپرد.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران نشان داد که صادق الوعده است؛ علی‌رغم توصیه‌ها، تهدید‌ها و ارعاب کشورهای غربی، با صبر، درایت و در نهایت اقتدار به جنایت اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران پاسخ حساب شده داد و نشان داد که هیچ عاملی سد راه جمهوری‌اسلامی برای تامین منافع کشور نخواهد بود. این صدای اقتدار ایران است ...(يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران نشان داد که صادق الوعده است؛ علی‌رغم توصیه‌ها، تهدید‌ها و ارعاب کشورهای غربی، با صبر، درایت و در نهایت اقتدار به جنایت اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران پاسخ حساب شده داد و نشان داد که هیچ عاملی سد راه جمهوری‌اسلامی برای تامین منافع کشور نخواهد بود.(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
سریال «زیر خاکی ۴» امشب به پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر «نون خ ۵» جایگزین آن می‌شود. «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
سریال «زیر خاکی ۴» امشب به پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر «نون خ ۵» جایگزین آن می‌شود.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد. ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان
تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان قرار می‌گیرد.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
همزمان با آخرین روز ضبط فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر آن به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما رونمایی شد. فصل چهارم «زیرخاکی» از سه‌شنبه در تلویزیون
همزمان با آخرین روز ضبط فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر آن به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما رونمایی شد. (ادامه)
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد. راه یابی ۹۰ نفر از کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت به مجلس
ايسنا : شورای وحدت به مناسبت حماسه ۱۱ اسفند بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است. تدارک تلویزیون برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳
رسانه ملی سریال‌های جدیدی همچون «نون‌خ» و «زیر خاکی» و چند سریال دیگر را برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ تدارک دیده است.(ادامه)
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. عامل حفاری در بنای اسپی مزگت دستگیر شد
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: عامل حفاری غیرمجاز در بنای تاریخی اسپی مزگت شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
لیست‌‌های انتخاباتی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای انتخابات مجلس در حال انتشار است و در فاصله اندک باقی‌مانده، نفرات مختلف در فهرست‌های متفاوتی برای راهیابی به خانه ملت گرد هم می‌آیند. ضعف بزرگ لیست‌های انتخاباتی(يادداشت)
لیست‌‌های انتخاباتی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای انتخابات مجلس در حال انتشار است و در فاصله اندک باقی‌مانده، نفرات مختلف در فهرست‌های متفاوتی برای راهیابی به خانه ملت گرد هم می‌آیند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) در حکمی سخنگوی این ائتلاف را منصوب کرد. مسعود زریبافان سخنگوی ائتلاف امناء شد
دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) در حکمی سخنگوی این ائتلاف را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است. لاریجانی لیست می‌دهد یا ائتلاف می‌کند؟
شمال نیوز: گمانه‌زنی‌ها درباره عملکرد انتخاباتی طیف نزدیک به علی لاریجانی با نزدیک شدن به انتخابات بیشتر از قبل شده است.(ادامه)
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند. ایران ۲ - قطر ۳ /حسرت قهرمانی در جام‌ملت‌ها به نیم قرن رسید
ایران و قطر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند.(ادامه)
درد سر شیرین قلعه نویی برای بازی با قطر
دست امیر قلعه نویی برای بازی با قطر در خط حمله کاملاً باز است.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد.

ایران با شکست ژاپن به جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسید/ قطر حریف ایران در نیمه نهایی
تیم‌های ایران و ژاپن در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند و ایران با شکست ژاپن راهیِ نیمه‌نهایی شد. (ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
کتاب سال ایران به رهیاب شاعر افغانستانی تعلق گرفت. شاعر افغانستانی صاحب کتاب سال ایران شد
کتاب سال ایران به رهیاب شاعر افغانستانی تعلق گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 68 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.